Porady
powrót
Osobowości:
Agresywny: Lepszy żołnirz, ale gorzej rozmawia z ludźmi.
Przyjazny: Lepiej rozmaiwa z NPC'ami.
Normalny: Normalny.
Optymista: Ma wyższe morale oraz lepsze zdolności przywódcze.
Pesymista: Ma niższe morale oraz gorsze zdolności przywódcze. +10 punktów do umiejętności.
Psychol: Dowolnie używa ognia ciągłego. Ma 15% większą szansę na trafienie.
bz. - bez znaczenia
Pytanie 1
1: Sztyki walki 2: bz 3: Walka wręcz 4: Otwieranie zamków 5: Rzucanie 6: Optymizm
Pytanie 2
1: Szkolenie 2: bz 3: Psychol 4: Przyjazny
Pytanie 3
1: Otwieranie zamków 2: bz 3: Skradanie się 4: normalny
Pytanie 4
1: Broń automatyczna 2: Przyjazny 3: Normalny 4: bz 5: bz
Pytanie 5
1: bz 2: bz 3: Agresywny 4: bz
Pytanie 6
1: bz 2: Walka w nocy 3: bz 4: bz 5: bz
Pytanie 7
1: Elektronika 2: ? 3: Walka w nocy 4: bz
Pytanie 8
1: Oburęczność 2: bz 3: Optymista 4: Psychol
Pytanie 9
bz
Pytanie 10
bz
Pytanie 11
1: bz 2: Szkolenie 3: Agresywny 4: Normalny 5: bz
Pytanie 12
1: Sztuki walki 2: ? 3: bz 4: Broń automatyczna 5: Walka wręcz 6: Elektronika 7: bz 8: bz
Pytanie 13
1: bz 2: Normalny 3: Normalny 4: bz
Pytanie 14
1: bz 2: Normalny 3: bz 4: bz
Pytanie 15
1: Rzucanie 2: Oburęczność 3: bz 4: bz
Pytanie 16
bz