Porady

autor: wyczesany_irokeZ | powrót

1. Tworząc postać można zrobić następująco: ustaw zdrowie i siłę na 35 pkt. (jak ustawiałeś na 85 pkt. to traciłeś w sumie 50 pkt. niepotrzebnie). Po pokonaniu przeciwniqw w pierwszym sektorze obciąż głównego najemnika ile wlezie (daj mu takie przedmioty jak kamizelki wszystkich członqw oddziału, pudełko z narzędziami, amunicje, manierki z wodą, broń). Teraz wyśli najemniqw na zachód i bez kompresji czasu anuluj wysłanie ich do tego sektora. Można w ten sposób bez straty czasu w pierwszym sektorze nastukać z 60 siły i zdrowia (dojdzie ci też z 3-4 pkt doświadczenia). Później powtórz to samo z innymi najemnikami. Najlepiej jak już, w któryś dzień z kolei obciążysz najemniqw gdzieś na <200% (bardzo szybko się szkolą). Najcięższe przedmioty:
  • sqra z dzikiego kota,
  • pudełko z narzędziami
  • CAWS z przedłużką, kaczym dziobem, sprężynką, itd co da się wepchać,
  • alkochol (na początek - dobry bo najcięższy z trunqw),
  • załadowany moździerz (jest The Best),
  • łom (na początek)
    2. Osobiście uważam, że najlepszym najemnikiem jest taki najemnik, który ma zdolności: rzucanie i operacje nocne (jednym takim ziomkiem jestem w stanie zabić 3 elitarne jednostki w ciągu tury za pomocą... nie, nie moździerza lecz noży do rzucania) jak rzucisz nóż bez namierzania w tłów kolesia, który cie nie zauważył schodzi mu cała energia (MIKE ma 99 życia - DIMITR mi pokazał ;))) mam zdjęcie wyśle ci kiedyś jak wezme dysk do pracy) pozatym rzucając dochodzi siła i zręczność i doświadczenie.
    3. Jak masz słabych i zezujących najemniqw zatłucz pięściami dzikie koty (8 - 10 da się wytłuc z pięści jak masz 8 najemniqw). Pierwsze 3-4 sztuki i kotek w swojej rundzie się nie rusza :)) w następnej wystarczy sprzedać mu 2 bomby żeby stracił ture.